Všeobecná ustanovení

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Tyto obchodní podmínky se vztahují na nákup v e-shopu kamdoitálie.cz, podrobně vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).

Nedílnou součástí těchto obchodních podmínek jsou dodací podmínky a reklamační řád.

Prodávající:

název:Internetový obchod Kam do Itálie
adresa:K Viaduktu 270, Liberec 46302. Provozovatel: Zuzana Fajmonová
tel.:+420 722 710 887 Zuzana Fajmonová
+420 774 264 635 David Fajmon
e-mail:kamdoitalie@gmail.com
IČ:036 27 748
Vše s italskou tématikou: dárkové předměty, lekce Italštiny, kurzy italské kuchyně, doplňky pro domácnost, cestovatelské e-booky, vše pro nadšence do Itálie.

Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva
Smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy jsou spotřebitelskými smlouvami, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně kupující a na straně druhé prodávající.

Prodávající
Internetový obchod kamdoitalie.cz, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Kupující — spotřebitel
Kupujícím — spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Kupující — nikoli spotřebitel
Kupujícím — nikoli spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Způsob objednání

Veškeré objednávky, které kupující učiní prostřednictvím některého z následujících způsobů objednání, obsahující všechny náležitosti objednávky, jsou pro kupujícího závazné.

Způsoby objednání:

  • Objednáním v e-shopu  KamDoItalie.cz.
  • Telefonicky na číslech +420 722 710 887, +420 774 264 635.
  • E-mailem na adrese info@kamdoitalie.cz.

Náležitosti objednávky

  • Fakturační údaje (povinný údaj) — jméno, příjmení, úplná adresa
  • Dodací údaje (volitelný údaj) — jméno, příjmení, úplná adresa
  • Kontakt (povinný údaj) — e-mail, telefonní číslo
  • Zboží (povinný údaj) — název, množství, případně další údaje nutné k jednoznačné identifikaci objednávaného zboží (velikost, barva atp.)
  • Způsob dopravy a platby (povinný údaj)
  • Doplňující údaje (volitelný údaj) — poznámky k objednávce

Faktura

Faktura za objednané zboží Vám bude doručena v elektronické podobě na Váš e-mail. V případě, že požadujete doručení faktury v papírové podobě, zažádejte si o ni na e-mailu info@kamdoitalie.cz a bude Vám přiložena k objednanému zboží. Elektronická faktura splňuje veškeré zákonem definované náležitosti – a to jak obsahové podle zákona č. 235/2004 Sb. § 28, o dani z přidané hodnoty, tak formální podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví. Posíláním daňových dokladů v elektronické podobě jsme se připojili ke společnostem, které se tímto krokem snaží přispět k ochraně životního prostředí. Daňový doklad si, prosíme, uschovejte, obvykle slouží i jako záruční list k zakoupenému zboží.

Expedice nekompletní objednávky

V případě, že nebudeme schopni objednávku expedovat kompletní, budeme Vás telefonicky kontaktovat nejpozději následující pracovní den od objednání zboží. Pokud nebudeme úspěšní, ihned odešleme informační e-mail.

Odstoupení od smlouvy

Kupující má nárok na odstoupení od kupní smlouvy do 14-ti dnů od obdržení zboží bez udání důvodu. V takovém případě odešlete nepoškozené zboží společně s vyplněným formulářem pro vrácení zboží na adresu Hodkovická 470, 463 12 Liberec XXIII-Doubí. Provozovatel: Zuzana Fajmonová.

Spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit.

Ochrana osobních údajů

Se všemi osobními údaji, které poskytne kupující prodávajícímu, bude nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. Všechny osobní údaje poskytnuté kupujícím jsou důvěrné a jsou sdělovány třetím stranám pouze v nezbytně nutném rozsahu a pouze za účelem plnění smlouvy. Zároveň zákazníci souhlasí s tím, že jejich adresa a kontaktní údaje budou předány přepravní společnosti pouze za účelem zvýšení úspěšnosti doručení zásilek.

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti dne 1. října 2017 a ruší veškeré předchozí zvyklosti v souvislosti s objednávkami a prodejem zboží. Společnost kamdoitalie.cz si vyhrazuje právo na změny těchto obchodních podmínek bez předchozího upozornění.

Dodací podmínky

Dodací lhůta

Objednávky přijaté v pracovní dny do 14:00 odesíláme ještě ten samý den, objednávky po 14:00 odesíláme následující pracovní den. Víkendové objednávky odesíláme v pondělí.

Přeprava zásilky pak trvá většinou maximálně 3 pracovní dny.

Způsoby doručení

Při objednávce nad 2.500 Kč a u veškerých virtuálních produktů (jako jsou například dárkové poukazy, kurzy vaření, kurzy italštiny aj.) je doprava zdarma. Tyto virtuální produkty se fyzicky nedoručují, většinou jsou po platbě možné ke stáhnutí v podobě pdf souboru.

Využíváme na veškeré doručení balíčků služby Zásilkovna, České Pošty a dopravce DPD.

Zásilkovna ČR

Zásilka do 5kg
Zásilka do 10kg
Příplatek za dobírku

Zásilkovna Slovensko

Zásilka do 5kg
Zásilka do 10kg
Příplatek za dobírku

Česká pošta ČR

Zásilka do 5kg
Zásilka do 10kg

– příplatek za dobírku 29 Kč.

DPD ČR

Zásilka do 5kg
Zásilka do 10kg

– příplatek za dobírku 22 Kč.

Doručení na Slovensko

Zásilka do 5kg
Zásilka do 10kg

– příplatek za dobírku 22 Kč.

Možnosti platby

Dobírka

Platba při převzetí zboží od dopravce (poštovního doručovatele nebo kurýra) v hotovosti nebo kartou.

Platba na bankovní účet

Platbu můžete provést bankovním převodem na náš účet č.: 1483359011/3030.

Reklamační řád

Reklamace do 14 dní po obdržení zásilky

Výměna zboží zdarma.

  • Nesedí Vám velikost objednaného oblečení?
  • Dorazilo Vám poškozené zboží?
  • Obdrželi jste odlišné zboží, než jste objednali?

Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej během 14 dnů po obdržení vyměnit. Při výměně objednáváme sami dopravu přímo k zákazníkovi a navíc ji i hradíme.

Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží zdarma

Nesplnilo zboží Vaše očekávání? V takovém případě nám jej můžete do 14 dnů ode dne doručení vrátit bez udání důvodu. Stačí, když jej v nepoškozeném stavu zašlete zpět a budou Vám vráceny peníze. Přepravu nevyhovujícího zboží platíme my.

Jak vrátit zboží zdarma?

  1. Zašlete zboží poštou na naši provozovnu
  2. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte papír s důvodem vrácení zboží.
  3. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení vrátíme peníze zpět na Váš účet.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od přijetí reklamace. Vrácené zboží musí být v nepoužitém stavu.

Máte nejasnosti nebo upřednostňujete telefonický kontakt? Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 774 264 635 a rádi poradíme. Spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit.

Reklamace po 14 dnech od obdržení zásilky

Záruční doba

Záruční lhůta na veškeré zboží je 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruka je poskytována na skryté vady materiálu (výrobní vady), které nebyly viditelné při zakoupení zboží.

Záruka se nevztahuje na:

  • Mechanické poškození, které vzniklo po převzetí zboží.
  • Opotřebení zboží vlivem jeho používání.
  • Závady, které vznikly zacházením se zbožím v rozporu s návodem k použití, pokyny pro uživatele nebo v rozporu s obvyklým užitím, dále neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží.

Jak postupovat při reklamaci

Zvolte jednu z následujících možností pro zaslání zboží na reklamační oddělení:

1. Zaslání zboží poštou (vrácení zdarma)

  • K pečlivě zabalenému zboží přiložte papír s důvodem vrácení zboží.
  • Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení posoudíme Vaší reklamaci a budeme Vás kontaktovat.

2. Zaslání reklamace pomoci vlastního způsobu dopravy

  • Reklamované zboží, společně s vyplněným papírem s důvody reklamace zboží, zašlete na adresu: Reklamace, Hodkovická 470, 463 12 Liberec XXIII-Doubí. Idiada, Provozovatel: Zuzana Fajmonová

V případě jakýchkoliv nejasností se obraťte na naše reklamační oddělení na emailu info@kamdoitalie.cz, případně na tel. čísle +420 774 264 635.

Spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit.

Reklamace osobně

Na našem výdejním místě je možno zakoupené zboží také reklamovat. Na výdejním místě peníze v hotovosti nevracíme. Po vyplnění reklamačního formuláře bude zboží odesláno zpět na sklad a do 14-ti dní budou peníze zaslány zpět na Váš účet.

Závěrečná ustanovení

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku) a jsou nedílnou součástí obchodních podmínek. Tento reklamační řád nabývá platnosti dne 1. října 2017 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti v souvislosti se zárukou na zboží a reklamačním řízením. Internetový obchod kamdoitalie.cz si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

Dorazilo mi oblečení, které mi velikostně nesedí, co teď?

I to se občas stává a není potřeba propadat panice. Zboží je možno  do 14 dnů nepoužité a nepoškozené vrátit a my Vám jej vyměníme za jinou velikost. Při výměně objednáváme sami dopravu přímo k zákazníkovi a navíc ji hradíme.

Podmínky výměny zdarma

Zboží musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení, používání či praní. Služba je výhradně určena pro výměnu velikosti a pro zákazníky, jimž dorazilo zboží poškozené nebo jakkoli se odlišující od zboží objednaného.

Spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit.

Jak postupovat, když chci zboží pouze vrátit?

Nesplnilo zboží Vaše očekávání? V takovém případě nám jej můžete do 14 dnů ode dne doručení vrátit bez udání důvodu. Stačí, když jej v nepoškozeném stavu zašlete zpět spolu s vyplněným papírem s důvody vrácení zboží a budou Vám vráceny peníze. Přepravu nevyhovujícího zboží platíme my.

Zakoupením jakéhokoli produktu na tomto e-shopu automaticky souhlasíte s těmito obchodními podmínkami.